POUČENÍ PRO SPOTŘEBITELE

Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je věcně příslušný, je podle platné právní úpravy Česká advokátní komora (ČAK), a v případě sporu, který vznikl na základě smlouvy o poskytování právních služeb mezi advokátem a spotřebitelem má spotřebitel právo obrátit se na ni.

V případě, že klient vystupuje jako fyzická osoba mimo rámec podnikání, vztahuje se na právní vztah i zákon o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Na požádání je advokát povinen vystavit doklad o poskytnutí služby s uvedením příslušného data.

Klient, který je spotřebitelem ve sporu s advokátem o poskytování právních služeb, má možnost požádat o mimosoudní řešení tohoto sporu u České advokátní komory.

Detaily ohledně mimosoudního postupu a možností smírčího řešení jsou uvedeny na webových stránkách ČAK.

Nastavení Cookies
Kliknutím na „Přijmout všechny Cookies“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí. Více na stránce Cookies policy
Nezbytně nutné (vždy aktivní)
Soubory cookie potřebné k aktivaci základní funkčnosti webu.
Made by Flinch 77
Oops! Something went wrong while submitting the form.