Vedoucí kanceláře
Lenka, která je ekonomka, je provozní vedoucí naší kanceláře. Lenka se stará o to, aby kancelář fungovala. Lenka miluje čísla a tabulky. Jen to, co je sepsáno do tabulky, je dokonalé, funguje to a nezapomene se.
Lenka je pečlivá, přesná a rychlá. Nikdo v kanceláři nedokáže věci zařídit tak rychle jako ona.
Lenka se stará o fakturaci klientům a našim dodavatelům a má na starosti správu účtů a hotovosti.
Pokud potřebujete pomoci s vysvětlením vyúčtování, nebo s tím, abyste měli k dispozici všechny doklady, neváhejte kontaktovat Lenku!
Lenka dříve pracovala jako vedoucí koordinátor ve společnosti GUARANT International v Praze (přední organizátor kongresů a konferencí ve střední a východní Evropě). Pracovala také v IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o., jako manažer řízení změn.
Lenka působí v BRUNCKO & STRAKA od roku 2020 jako vedoucí kanceláře. Zabezpečuje asistenční, provozní a ekonomické potřeby advokátů a jejich týmu koncipientů a právních asistentů, a také má na starosti fakturaci klientům.
Lenka se mimo práci věnuje manželovi a svým třem synům. Ve volném čase ráda cestuje po evropských metropolích a čte duchovní a rozvojovou literaturu.
Lenka ovládá anglický jazyk, jehož studium si doplnila 3-měsíčním jazykovým kurzem „Business English“ na Marriott School of English v Londýně.
Vysoká škola ekonomické v Praze – Fakulta podnikohospodářská:
Naše služby vždy začínají jednorázovou placenou konzultací. Naše hodinové sazby se pohybují od 1.500 Kč/hod., do 5.000 Kč/hod.
Na konzultaci Vám navrhneme vhodný právní postup a poradíme Vám, jaké si obstarat důkazy. Pokud se rozhodnete s námi spolupracovat, připravíme pro Vás po konzultaci smlouvu o dlouhodobé právní pomoci a pak se pustíme do práce.
Chcete se dozvědět více o tom, co očekávat?